NAVIGATION MENU

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Το Pro Evolution Soccer 2012... έφτασε!

Η στιγμή που όλοι περιμένανε έφτασε! To πολυαναμενόμενο Pro Evolution Soccer 2012 κυκλοφορεί ήδη για PlayStation 3PC και Xbox 360. Αργότερα το Φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει και στις υπόλοιπες κονσόλες (PlayStation 2, PSP, Wii, 3DS) .





Πριν σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τα νέα στοιχεία του παιχνιδιού μπορείτε να δείτε στο παρακάτω  video την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού η οποία είναι πιο ποδοσφαιρική και ζωντανή:  



Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα νέα στοιχεία του παιχνιδιού:

  • Στο πρώτο βίντεο ο Jon Murphy μας εξηγεί τι σημαίνει Υποστήριξη (Overlap) στο PES 2012 και πώς αυτή εφαρμόζεται από την τεχνητή νοημοσύνη στο καινούριο Pro Evolution Soccer.




Σχόλιο: Οι συμπαίκτες σου πλέον δεν κάθονται ακίνητοι ούτε τρέχουν στην ευθεία μέχρι να πάρουν πάσα αλλά έχουν δική τους σκέψη, τρέχουν μαζί σου, προβλέπουν θέσεις από τις οποίες θα μπορούσαν να γίνουν ευκαιρίες, έρχονται κοντά σου όταν περικυκλώνεσαι από την αντίπαλη άμυνα, ζητούν πάσα. Γενικά αντιδρούν στο παίξιμό σου και σε υποστηρίζουν με κάθε τρόπο. Δε χρειάζεται πια να τα κάνεις όλα μόνος σου.

  • Στη συνέχεια μας εξηγεί τι είναι τα Διαγώνια Σπριντ (Diagonal Runs) και πως αυτά εκτελούνται από την τεχνητή νοημοσύνη στον αγώνα.







Σχόλιο: Οι συμπαίκτες σου επιλέγουν σωστά τις διαδρομές που θα δημιουργήσουν μεγαλύτερο πρόβλημα στην αντίπαλη άμυνα χωρίς να απομακρυνθούν πολύ από εσένα. Δεν τρέχουν πλέον παράλληλα με τον κάτοχο, αλλά επιλέγουν διαδρομές που θα τους φέρουν σε πλεονεκτική θέση.




  • Ακόμα μας εξηγεί τι είναι οι Ψεύτικες Έφοδοι (Dummy Runs) και πως τις αξιοποιούν οι συμπαίκτες σου. Αυτό το νέο στοιχείο θα το βλέπουμε σχετικά σπάνια αλλά το παρουσιάζουμε γιατί δείχνει το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η τεχνητή νοημοσύνη στο παιχνίδι.

Σχόλιο: Ο A.I. συμπαίκτης σου μπορεί αντί να σε υποστηρίξει να κάνει μία ψεύτικη, προσποιητή έφοδο ώστε να παρασύρει απάνω του έναν ή παραπάνω αμυντικούς και να ανοίξει το χώρο σε σένα για να σκοράρεις. Το Teamplay είναι ο βασικός τρόπος που οι σημερινές μεγάλες ομάδες επιλέγουν να ξεκλειδώσουν τις αντίπαλες άμυνες.

  • Εδώ μπορούμε να δούμε το πως λειτουργεί πλέον η Αμυντική Γραμμή (Zonal Defense) και πως διατηρείται η συνοχή της ομάδας και η επικοινωνία μεταξύ αμυντικής γραμμής και κέντρου.





  • Παρακάτω ο Jon Murphy μας εξηγεί τι σημαίνει Τακτική Άμυνα Χώρου ή αλλιώς Ζώνη (Zonal Marking) και πως ανατίθενται οι διάφορες αμυντικές λειτουργίες στην κάθε βαθμίδα του κέντρου και της άμυνας μιας ομάδας.







Σχόλιο: Οι ρόλοι που εναλλάσσουν οι μέσοι και οι αμυντικοί καθώς επιτίθεται ο αντίπαλος είναι κατευθείαν παρμένοι από τις προπονήσεις άμυνας χώρου των μεγαλύτερων ομάδων του κόσμου.


  • Ο Jon Murphy μας αναλύει το νέο σύστημα της Κίνησης στο Νεκρό Χρόνο (Off the Ball Controls) και πως μπορούμε πλέον σε όλες τις φάσεις νεκρού χρόνου να ελέγχουμε όποιον παίκτη θέλουμε.







Σχόλιο: Στα πλάγια άουτ, στα ελεύθερα, στην εκτέλεση φάουλ και κόρνερ, σε οποιαδήποτε φάση νεκρού χρόνου δεν είμαστε αναγκασμένοι πλέον να ελέγχουμε τον εκτελεστή του σουτ αλλά μπορούμε να κάνουμε ελιγμούς και κινήσεις με όποιον παίκτη θέλουμε και να περιμένουμε τη μπάλα.



  • Ένα ακόμα καινούργιο σύστημα του παιχνιδιού είναι ο έλεγχος ενός ή περισσότερων συμπαιχτών την στιγμή που έχουμε τον παίχτη με την μπάλα στη κατοχή του. Υπάρχουν δύο τρόποι ελέγχου.

    Ο πρώτος τρόπος είναι ο Έλεγχος με Υποβοήθεια τον οποίο δίνουμε απλές εντολές στους συμπαίκτες μας.




         Ο δεύτερος τρόπος είναι ο Χειροκίνητος Έλεγχος που μας επιτρέπει να ελέγχουμε
         κανονικά 2 παίκτες ταυτόχρονα!






  • Στο επόμενο βίντεο παρουσιάζονται οι αλλαγές στις Προσωπικές Μονομαχίες.



Χειρισμός: Το σύστημα της τρίπλας στην επίθεση και της απώθησης και της παρεμπόδισης στην άμυνα έχουν απλουστευθεί ώστε να μπορεί ο καθένας να ζήσει τη μαγία της μονομαχίας σε οποιαδήποτε φάση 'ένας εναντίον ενός'.

Γραφικά: Τα νέα animations και το σύστημα της φυσικής στη σύγκρουση των σωμάτων κάνουν την κίνηση πολύ πιο φυσική και με ρεαλιστική ροή.

Νέα στοιχεία: Νέες τρίπλες και τρικ, νέος απλούστερος χειρισμός, νέα animations και σύστημα φυσικής, σύστημα στην προπόνηση που σου μαθαίνει όλα τα νέα τρικ.




  • Στο τελευταίο βίντεο μπορούμε να δούμε τι έχει αλλάξει στο χειρισμό της εκτέλεσης πέναλτι.






Σχόλιο: Η κάμερα επέστρεψε πίσω από τον εκτελεστή, με το ένα κουμπί δίνουμε τη δύναμη και άρα το ύψος του σουτ και με τον αριστερό μοχλό την κατεύθυνση. Αντίστοιχα ο τερματοφύλακας με τον αριστερό μοχλό επιλέγει κατεύθυνση. Το R1 μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε προσποίηση στην κατεύθυνση του σουτ.




Εκτός όμως από τα παραπάνω οφείλουμε να σημειώσουμε μερικά ακόμα.

Πρώτων να μιλήσουμε για την ελληνική περιγραφή αγώνα που σύμφωνα με την Konami θα είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με πέρσι. Επίσης να αναφερθούμε στη διαιτησία που πλέον δεν θα διακόπτει τον αγώνα χωρίς λόγο και θα αφήνει πλεονέκτημα. Το σύστημα πάσας έχει αλλάξει και επιτρέπει τόσο χειροκίνητες πάσες όσο και πάσες με υποβοήθεια. Το σύστημα MyPES καταγράφει όλα τα αποτελέσματα του κάθε παίκτη στο facebook και άλλα networks, είτε πρόκειται για φιλικούς, τουρνουά, γκολ κλπ. 
Από ελληνικές ομάδες θα υπάρχει πάλι ο Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ, ενώ υπάρχουν και κάποιες προσθήκες σε ξένες ομάδες και γήπεδα, και φυσικά τα αποκλειστικά δικαιώματα του UEFA Champions League, UEFA Europa League και Copa Libertadores.




Πηγή: http://www.techgear.gr


Για να επικοινωνήσετε με το Αλχημείο πατήστε εδώ:  Επικοινωνία